Pirmā filma latviešu kinovēsturē, kurā par patstāvīgu un līdzvērtīgu spēlētāju uzskata arī tās mūziku. Imanta Kalniņa dziesmām bija lemts turpināt dzīvi arī pēc filmas aizlieguma. 60. gados, kad bītlomānija rietumos ir jau noticis fakts un popkultūras tendences tiek respektētas, Kalniņš savus Četrus baltus kreklus veido, ieklausoties mūzikas dramaturģijā, pakļaujot tai arī filmas montāžu.
"Telefonu montieris Cēzars Kalniņš no darba brīvajā laikā sacer dziesmas un tekstus, muzicēdams kopā ar draugiem izveidotajā ansamblī. Tomēr, lai ansamblis nonāktu līdz publikai, jāiziet garš tarifikācijas un atļauju saņemšanas ceļš."
"Telefonu montieris Cēzars Kalniņš no darba brīvajā laikā sacer dziesmas un tekstus, muzicēdams kopā ar draugiem izveidotajā ansamblī. Tomēr, lai ansamblis nonāktu līdz publikai, jāiziet garš tarifikācijas un atļauju saņemšanas ceļš."
Iegūt vairāk informācijas un nokatīties filmu pilnā tās garumā: šeit..